Tack för alla gratulationer angående uppflytten, det värmer verkligen :)

Idag var jag på klubben och ägnade inte så mkt tid alls till träning faktiskt utan mest till att fika och snacka strunt med folk. Men de kan vara lika kul det med. Kul när man har börjat lära känna folk och inte bara är en anonym Umeå-bo med mina cockrar ;). Jag hade bakat en tårta och tagit med mig (traditioner att bjuda på tårta vid uppflytt, 1a pris och cert) vilket verkade vara uppskattat!

Nu har jag anmält mig till ett Sök läger i tåme i 11-17. Kanske verkar lite knasigt med tanke på att vi just börjat vår spår-karriär. Men jag vill testa på sök oxå för det verkar så kul! Jag vill gärna träna och tävla i båda grenarna om de går! Stora utmaningen tror jag inte är att få honom att lära sig att söka folk utan kanske att kunna jobba på stort avstånd från mig. Men vi får helt enkelt se hur de kommer gå.  Peters mamma har lovat att jag ska få bo i husvagnen i Byske (bara någon mil ifrån Tåme) som de har uppställd. Tack för det :) Längtar redan till semestern (min första, hela 5 härliga veckor betald semester )

Jag och Elton ska förresten få vara försökskanin i en sök-instruktörs grupp som Inki Sjösten ska hålla. Det ska bli  kul och är säkert jättenyttigt! De behövde nämligen ett "grönt" ekipage att träna på att instruera och frågade om jag ville :)

Kommer drömma om sök inatt!

Kommentera

Publiceras ej