Såklart så kommer en rejäl förkylning och knackar på dörren när jag väl får lov från skolan. Detsamma hände när jag fick julov. Då låg jag däckad i några dagar och min förkylning bet sig envist kvar hela jullovet. De lär väl gälla för detta påsklov oxå. Det är så typiskt.

Iallafall så har jag farit till Piteå med Peter och idag var vi i Lisas stuga och pimplade, bastade och bara myste allmänt. Wilma har börjat löpa nu så Fritz var helt skogstokig. Det var lite jobbigt. Dessuto är det lite jobbigt att jag missar den inofficiella agilitytävlingen i nordmaling näsa helg eftersom löptikar är förbjudna :( ÅÅ varför ska hon löpa just nu? Jag hade verkligen peppat inför den här tävlingen. Dock är hon verkligen schkitzofren nu när hon löper så jag skulle inte ställa upp med henne i vart fall även om jag fick.  Men en glädjande sak är iallafall att då kommer hon inte löpa til valborg och då ska vi på en officiell agilitytävling i gävle. Det blir roligt. Då är jag ledig ons-söndag. Iof är det min jobbhelg på maxi men har ansökt om ledigt och det är om flera veckor så de borde jag få.

Kommentera

Publiceras ej