åå idag har varit en lång dag. Jag börade med att vara väldigt duktig o läste massa vetenskapliga artiklar. Har nu läst 4 av 8 som jag har seminarium till på onsdag. Wiiie! Sedan for ag o gymmade--> det var oxå duktigt av mig. Nu har jag gymmat ben, bröst, rygg axlar vader mage triceps denna veckan :) ganska duktig jag har varit. Sen spelade jag beach med de två canadensiska killarna i min klass plus en tjej som hette Joyce. De gick ganska bra,är ganska nöjd över mina fingerpassningar nu. De ger nånting av att harva runt på beachträningarna alltså :)

Sedna skulle jag på jobbet. Fan, punka på cykeln. Och bakdäcket oxå.. baaah! Jobbigt, men bara pyspunka som tur var.. Kunde cykla med det till maxi iallafall. Men fan vad halt de är ute, helt otroligt. O inte sandar de heller. Helt som en isgata är det. Jag är förvånad att ja inte ramlade nåt idag. Jobbet gick ganska bra. Sen skulle ja cykla ned på stan o gå på bio me Pekker Lisa och Maria. Tog fan 35 minuter o cykla.. Var tvungen o gå bitvis pga halkan o sen va de ju kolmörkt stora bitar av vägen eftrsom varannat gatlyse e trasigt :S Var tvungen o pumpa upp cykeln på vägen oxå.. Sen såg vi bio o den var ganska kass tyckte jag. Ingen handling, bara skrik, spring o skjutande. O så slutade bara filmen helt plötslig.

Hade köpt en ny slang till cykeln och pekker skulle hjälpa mig o byta (snällt :) men då såg ja att hela däcket va hål på så de la vi ned.. :( fan oxå.. hur ska ja ta mig nu då? Måse lämna in cykeln på verkstad och få den fixad, för fem ekrar var trasiga och däcket har börjat vobbla.. suck.. när ska ja hinna det eg? Har ridning på måndag o måste ju ta mig dit på nå sätt oxå.

nu ska ja gå isäng..

Kommentera

Publiceras ej