Å idag gick de kasst på volleybollen Rikigt kasst. De var jag, Tobbe, Frida och Peter som spelade. Å ja blir så jäkla sur när de går dåligt. Fy fan :(Jag kan som inte kontrollera mina känslor riktigt, de blir bara fel när ja blir sur på alla i min omgivning istället. Jag har nu tränat volleyboll i ett halvår. Klart som fan man förväntar sig att de ska börja gå bättre snart..

Jag är lite stressad oxå, min lista på o göra grejer:

  1. opposition till imorgon
  2. presentation till på tisdag
  3. examensarbetesplanering
  4. hyra ut lägenheten
  5. fixa en bil
  6. fixa lägenhet/boende till i sommar
  7. fixa USA resan
Nu ska ja fara o jobba. De känns drygt. Men ändå skönt o jobba en söndag kväll för de brukar vara lugnt då.

1 kommentarer

Susanna

22 Apr 2008 09:48

Ska du bo borta hela sommaren... Varför har du inte sagt något? Trodde bara att du skulle åka iväg lite tillfälligt?

Kommentera

Publiceras ej