I tisdags dog min moster. Det var och är hemskt. Jag var på beachturnering hela kvällen så jag fick inte reda på det förrän jag kom hem. Då hade pappa reda varit där och sagt adjö. Jag hann aldrig fara dit :(

De som är jobbigt såhär efteråt är att folk inte inser att det tar tid att läka sår. Jag känner mig inte särskilt glad även om jag inte visar det utåt alltid. Min moster var alltid en glad o trevlig människa och jag kommer sakna henne, och vara ledsen ett tag framöver.

Jag träffade en kompis, berättade vad som hänt o så. Sedan dagen efter fck jag sms där jag blev tillfrågad om ja ville festa. Personen gav inte upp o tjata på mig om att ja skulle festa. Tycker de e dålig stil faktiskt. Några dar får man väl vara ledsen iaf? Förstår inte folk att man kanske inte har lust o festa så kort efter en nära släkting har dött?

Har mkt mkt mer o skriva om de här egentligen. Men jag har inte tid. Har ton och ton med skolarbete som måste göras.

R.I.P Barbro, Det är många som saknar dig nu!

Kommentera

Publiceras ej