Fan vad jag är dålig på att ta tag i saker. På sista tiden har jag bara hoppats att allt ska lösa sig på ett mirakulöst vis och inte gjort något åt saken. Men idag tog jag tag i några saker.
 
1 Mailade Malin om USA och om och när jag o Peter kan hälsa på..

2 Gick till Per Hansson på skogsskötsel för tredje gången och fick tag i han (äntligen) och pratade exjobb. Tyvärr hade han ej tid för handledning men hänvisade mig vidare och skickade lite telefonnr till personer på SCA och norrskog som kanske kan ha något intressant åt mig.

3 Har tagit tag i o packat (sista minuten iof) 

4 Läst klart snart 3 av 4 articklar

nästa vecka ska jag skriva massor av cvn på löpande band o skicka. Ska ringa om x jobbet. Tror träningen får stryka på foten nästa vecka. Nu ska ja ha skoj, ska till hemavan ikväll wiiii :)

 

Kommentera

Publiceras ej