I måndags var jag hos Tomas på fysiopet.  Elton smärtade kraftigt när Tomas kände igenom honom på vänster bog. Den bogen har ju alltid spökat av och till på honom sen han blev spetsad av en gren under ett uppletande. Muskulaturen där runtom var riktigt öm. Tomas kunde inte riktigt ställa någon konkret diagnos utan bad mig koppelvila honom ytterligare 14 dagar o sen återkomma. Suck. Lilla Elton. Är detta slutet på vår karriär? 8 år gammal blott :( Inte har han slutat halta heller utan en markering syns i traven även om han nu är piggare o vill galoppera lite vilket han inte får. De smärtar mig att se min favoritkille ha ont...
 
Nu i veckan åkte jag med bägge hundarna till en kompis som håller på o utbilda sig till massör. Elton var stel i kroppen. Men hon gav verkligen tummen upp till Iggy som var riktigt fin i kroppen. Kändes skönt att höra :)
 
Mattes hjärta! Bli frisk!!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej