Det var mycket att blogga om efter helgen, hinner inte med att skriva om allting i ett svep så därför kommer en del nu istället.
 
Efter vi var klara i Härnösand i söndags så kastade vi in oss i bilen för att åka upp till Umeå igen och hinna delta på UBHK årsmöte.
 
Helt otroligt att vi hann dit (nästan i tid).
 
Efter årsmötet delades det ut utmärkelser till Umeå ekipage som visat framfötterna på tävlingsplanerna under året. Jag blev uppropad ett flertal gånger och tillslut började det nästan bli lite tjatigt ;) Jag fick ett par rosor för varje grej vi presterat och tillslut hade jag en hel bukett!
 
De prestationer som uppmärksammades var:
 
Spårchampionat
Agilitychampionat x 2
Lydnadschampionat
DM guld i lag (agility)
DM mästare i bruks (spår)
 
Dessutom fick jag fin fina ljuslyktor!
 
Jag tackar UBHK så hemskt mycket! Förra året blir nog svårslaget men vi har ju redan deltagit på ett SM och har ett till framför oss. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej