Imorgon bär det av söderut mot nya äventyr. Peter ska hjälpa mig med flytten och vi ska fylla ett släp med alla mina saker jag behöver därnere. Första anhalt blir IKEA sundsvall där vi käkar och köper lite nya grejer som jag kan behöva och som vi inte hade dubbelt av. Sedan åker vi vidare till Eltons uppfödare i Gävle där vi ska övernatta. Det ska bli så roligt att träffa Eltons två syskon, Druva och Ernst samt mamma Aska. Det blir bra att få lite välbehövliga tips och råd angående Eltons fortsatta träning i jakten som jag är så grön i.

Sen på morgonen åker vi vidare till Ronneby och min nya lägenhet! Jag hoppas nu verkligen att resan kommer gå smärtfritt med allt snökaos som har varit i södra sverige. Men uppehåll ska det vara imorgon och på fredag så det borde gå bra.

Ikväll var jag och tränade mitt sista träningspas på IKSU, kommer sakna det träningsstället för det har verkligen ALLT! Allt från beachvolleyhallar, aerobic dance pass med sveriges bästa instruktörer, svettiga gympa pass och simhall mm. Jag gick på järngympa 90 minuter. Det tuffaste i konditionsväg iksu kan erbjuda, typ. Och jag kan lova att det var svettigt! Min maxpuls noterades på 214 men om det stämmer eller pulsklockan fick fnatt av andra pulsband i närheten är svårt att säga men jag var som en lealös disktrasa efteråt. Kände mig svimfärdig under delar av passet. Men då hade jag i åtanke att jag mest bara ska sitta i en bil i dagarna två oxå.

Resten av kvällen spenderades med Camilla och Kristina, två av mina bästa vänner för lite avskedsfika. Njöt ordentligt av de goda chokladtryfflarna jag fick av Camilla i flyttningspresent. Kommer att sakna er så! Finns andra jag kommer sakna oxå såklart men ingen nämnd ingen glömd :)

Nu väntar sängen och john blund. Det blir en låång dag imorgon!



3 kommentarer

Anna-Carin

25 Feb 2010 18:13

Men oj, ska du redan flytta?! Trodde att det var typ om ett par veckor eller månader!! Lycka till, ser fram emot en uppdatering på det nya stället :D

Carin

25 Feb 2010 20:18

Lycka till på nya stället!

Lina

27 Feb 2010 13:31

Grattis till jobbet!!! Så spännande att fara till annan del av landet även om du kommer sakna folk i Umeå. Det gör jag också.. Hoppas allt med flytten och allt kommer gå bra!

Kommentera

Publiceras ej