Alltså måste man bli sjuk varje gång man är ledig över lite längre tid? Blev förkyld och halvdålig när jag var i sthlm 18-19 dec och sedan dess har det varierat mellan att jag varit hyfsat pigg och bara lite småsnuvig och ont i halsen till som nu svettas/frysa om vartannat i nästan 39 graders feber. Det verkar ju aldrig gå över! Nu är jag i princip aldrig sjuk så ja kanske inte borde klaga. Men snart är det nyår och jag har verkligen inte lust att vara sjuk mer.

Hälsade på en klasskompis som har flyttat till sjulsmark (norr om piteå) och där var det -31 grader! Kanske var det som utlöste feberfrossan.

I morse var jag ändå hyfsat pigg och Camilla kom över för att träna lydnad med mig en stund i det uppvärmda garage som peters föräldrar har bilen i. Man skulle haft ett sånt garage. Så himla praktiskt att träna i när det är kallt ute! Men i karlshamn finns typ inga uppvärmdra garage :(

1 kommentarer

Maria

29 Dec 2010 13:57

Jag har också feber och ont i halsen....Krya på dig och Gott Nytt År till er från oss i Kåge.

Kommentera

Publiceras ej