Nu är jag och hundarna i Piteå och jag är fortfarande mätt sedan julaftonen igår. Vi gjorde en kompromiss och åt jullunch hos min familj i Umeå för att sedan åka till Piteå och fira med Peters familj på kvällen. Jag fick några fina och bra julklappar, bland annat en gps som jag kan ha i bilen. Den kommer jag säkerligen ha avändning för då jag kör väldigt mycket både i jobbet, fritiden och fram och tillbaka från blekinge-umeå-piteå med jämna mellanrum. Nu ska jag bara passa på att njuta av ledigheten här.

2 kommentarer

Elons matte

28 Dec 2010 17:40

Hej !

Kikar in från Vovve.net. Kul att se ännu en för mig ny cockersida. Följer er gärna på bloggen : )

Hälsningar Elons matte

Anonym

28 Dec 2010 17:41

Hej !

Kikar in från Vovve.net. Kul att se ännu en för mig ny cockersida. Följer er gärna på bloggen : )

Hälsningar Elons matte

Kommentera

Publiceras ej