Igår fyllde jag år, hela 26 år har jag hunnit bli. Men kvällen var vigd åt agility. Umeå bk hade en inoff agilitytävling som jag bara inte kunde missa. Men efter den så bjöd jag familjen på tårta vid 9 snåret på kvällen. Agilityn gick sådär, iof finn det ju en anledning till det och det är att jag inte har tränat så mkt med Wilma på sistone, hon har haft en månads paus från allt vad agility heter under löpet. Men dock så var hon ändå otroligt seg, är löpet som känns av tycker jag. Det var en klass 2/3 bana och första varvet gick hyfsat men wilma hoppade ett hinder från fel håll och det blev disk, andra gången tjorvade hon i slalomet och försökte reda ut det men då blev Wilma låg och ville ingenting. Då får man släppa allt o bara köra raka vägen ut. Trist, det är visst en del kvar till toppformen.

Imorgon ska jag ha lite tårta för vännerna hade jag tänkt. Så alla som vill får komma o få sig en tårtbit, dock hade jag inte tänkt på att det var midsommar på fredag och många är bortresta o har annat för sig men men .. då blir de mer tårta för de som kommer istället :)

Kommentera

Publiceras ej