Nu har jag bokat tid hos veterinären, de blev i vännäs för på teg har de semesterstängt och på röbäck förstår jag inte vad hon säger. Göransson går jag bara till för vaccinationer o dylikt. Kommer väl att kosta skjortan och sen upptäcker de väl ingenting bara att hon är deppad för att Elton är ett pain in the ass. Jag hoppas nästan att hon är sjuk på nått sätt för då kan hon bli botad och frisk o glad igen, för vad gör jag om de inte är nått fel på henne? För Elton har kommit och ska stanna hos mig, det är ett som är säkert. Kastrering lär ju iallafall inte hjälpa mot att hon är svartsjuk mot Elton. Har hört att de finns antideprissiva mediciner för hundar men va fan, då låter ja hellre henne få flytta in till Erik på heltid. För vad gör jag med en hund som inte vill göra nånting längre? Hon har gått från att ha en aktivitetsnivå på 5 på en skala 1-10 till aktivitetsnivå 1-2. Hon bara ligger o sover på dagarna, vill knappt följa med på promenader längre.

Kommentera

Publiceras ej