Idag steg jag upp väldigt tidigt. Jag skulle vara på Holmens kontor i Övik kl 10 och redovisa mitt exjobb. Det är tredje redovisningen om exjobbet för mig. Första gången på SLU i Umeå och på Swee Tree Tehnologies för min biträdande handledare och några doktorander och annat folk, andra gången nere i Uppsala på institutionen för mykologi och patologi för min handledare, examinator och diverse forskare och doktorander.Nu tredje gången för Holmens pesonal (mestadels folk från Stab skogsvård).

Det kändes inte alls jobbigt att redovisa denna gång, kanske för att jag är så inkörd redan :P Men nu fick jag redovisa på svenska vilket jag inte gjorde de två gångerna innan.

Holmen bjöd först på fika, min andra semla för i år :) Är det något strategiskt att bjuda på fika innan en redovisning för att inte någon ska somna under redovisningen?

Iallafall gick presentationen bra, jag fick mycket beröm och sedan fick jag ett badlakan och en smörkniv hehe. Efteråt bjöd de på lunch och sedan körde jag hem till Umeå igen.

Fick förresten ett mail igår av min handledare och jag har fått betyget 5 på exjobbet! Högsta betyg alltså! Gud va kul, jag visste jag kanske skulle kunna få bra men inte högsta betyget! :) Nu är min dag förgylld.

1 kommentarer

Susanna

01 Feb 2009 10:30

GRATTIS!!!!!

Kommentera

Publiceras ej