Idag var en hektisk dag. Jag skulle hinna med många saker innan jag skulle till övik igen.  Jag tvättade och dammsög bilen inför att jag ska återlämna den till min kusin på onsdag kväll. Det behövdes verkligen. Har inte städat bilen sen jag fick låna den för några veckor sedan. Mkt jord och grus och hundhår var innuti den.  Min äskling var snäll och hjälpte mig med det. Sedan var det lite packning av kläder som jag ska ha till alanya. De gick ganska fort, jag behöver inte så stor väska, de e mest toppar och kjolar i den :)

Sedan jobbade jag lite och gjorde klart mitt dataarbete så nu har jag bara en fastighet o göra klart innan jag är helfärdig med jobbet!

Malin fyller år i helgen men då är jag i alanya och hon påväg till californien så vi hade lite kalas för henne på teg. Jag hade köpt sex and the city boxen och den blev hon stormförtjust i :) Den presenten satt verligen mitt i prick.

Efter lite tårta, bullar o sånt onyttigt var det dags för mig att bege mig ner till övik igen. För sista gången! De kändes skönt o tänka den tanken.  Jag for redan vid 8 tiden för o slippa köra i mörker men de blev mörkt  fort ändå o sen regnade det så de var jättekusligt o köra, man såg inte långt framför sig :S

Imorgon ska det regna och på tisdag oxå. Jäkla skit. De känns drygt. Då kommer jag längta ännu mer utomlands!

Imorgon ska jag dessutom ringa försäkringsbolaget, hoppas inte jag tagit en försäkring som man inte får tillbaka premien på om man ställer av bilen! Då lackar jag ur totalt.

Ne nu ska jag sova.. natti

Kommentera

Publiceras ej