De enda som egentligen går att säga om denna dag är att jag trampade i ett jordgetingbo idag i skogen och fick två stick. Ett på handen och ett på halsen. Fick fan panik, den ena getingen flög in i min jacka och stack mig i halsen påväg ut :( Tur att det bara är en dag kvar på mitt arbete så slipper jag trampa i fler jordgetingbon.

Imorgon blir en hektisk dag. Jobba hela dagen, flytta ur alla grejer ur lägenheten, köra hem till umeå och sedan ska jag packa till alanya och lämna tillbaka bilen till min kusin.

Längtar som tusan till alanya! Ska bli så underbart. Sol, bad, lite sköna utflykter uteliv och shopping!

1 kommentarer

Susanna

21 Aug 2008 08:38

Vilken tur att du överlevde dina getingstick. Fick ju ett par på min namnsdag förra året när vi plockade blåbär och jag trampade ner i ett jordgetingbo. Med tanke på att du också råkat ut för det antar jag att det måste finnas ganska många och vara gansga lätt. Vad är oddsen att vi båda ska ha råkat ut för dem :P

Kommentera

Publiceras ej